Projekt #pracujebolubie nie powstałby bez udziału naszych mądrych Partnerów. Jesteśmy Wam ogromnie wdzięczni za wsparcie! 

Partnerzy główni

TVN to wiodąca grupa medialna w Polsce należąca do amerykańskiego koncernu mediowego Scripps Network Interactive – jednego z czołowych producentów i dostawców atrakcyjnych treści lifestylowych dla telewizji, internetu i nowych platform mediowych. Kanały Scripps Networks Interactive docierają do milionów odbiorców w Ameryce Północnej i Południowej, Azji, Europie, na Bliskim Wschodzie oraz w Afryce.

SZKOŁA BIZNESU POLITECHNIKI WARSZAWSKIEJ jest liderem edukacji menedżerskiej w Polsce z 25-letnią tradycją współpracy z renomowanymi uczelniami założycielskimi: HEC School of Management Paris, London Business School oraz NHH – Norwegian School of Economics z siedzibą w Bergen. Szkoła Biznesu plasuje się w czołówkach polskich rankingów MBA, a jej wykładowcy to zarówno profesorowie ze szkół o światowej renomie z doświadczeniem biznesowym, jak i praktycy z międzynarodowych firm

Partnerzy medialni

Mediarun.pl informuje o najważniejszych dla marketerów awansach, zmianach, przejęciach, kampaniach, trendach i wydarzeniach. Od 2001 roku inspiruje i informuje ułatwiając orientację w tym, co ważne w marketingu w Polsce oraz na Świecie.

PRoto.pl to portal branżowy na temat szeroko pojętej komunikacji. Pisze o tym, co ważne w PR-ze, CSR-ze, mediach społecznościowych, marketingu, employer brandingu, marketingu politycznym. Prezentuje ciekawe kampanie społeczne, wywiady, artykuły, analizy oraz najważniejsze informacje z kraju i ze świata.

NowyMarketing to serwis dostarczający konkretów i inspiracji z dziedziny marketingu. Analizuje trendy i omawia je w kontekście ciekawych kampanii. Przedstawia opinie uznanych specjalistów marketingu i liderów branży.

HRstandard.pl to największy w Polsce portal skierowany do szerokiego grona osób związanych z branżą HR oraz rzetelne źródło informacji o rynku pracy, najnowszych trendach HR i najważniejszych wydarzeniach w branży. To także miejsce dla osób zainteresowanych rozwojem zawodowym i wymianą doświadczeń a także doskonałe uzupełnienie wiedzy dla wszystkich, którzy myślą o strategicznym znaczeniu działów HR w nowoczesnym biznesie i pragną być zawsze na bieżąco. HRstandard to więcej niż portal – to także wydarzenia, które co roku gromadzą setki uczestników takie jak HRcamp i Warszawskie Dni Rekrutacji.

Mordor to już nie tylko popularna nazwa części Warszawy. To również ważna część życia prawdziwych ludzi, którzy do tej pory nie mieli własnej gazety. To właśnie dla nich, pracowników korporacji położonych na warszawskim Mokotowie powstał “Głos Mordoru”. To pierwsze medium, które jest  prawdziwym, choć nie zawsze poważnym odbiciem “Mordoru”. Głos Mordoru nie jest częścią  żadnego koncernu mediowego, a wydają go dwie byłe pracownice korporacji – co nadaje gazecie wiarygodności i sprawia, że sympatyzują z nią pracownicy korporacji w całej Polsce.

JOBS.pl to serwis z 18-letnim doświadczeniem. Jego rozwiązania wspierają projekty rekrutacyjne w Polsce i zagranicą. Duża liczba partnerskich serwisów sprawia, że dociera z ogłoszeniami swoich klientów do ponad 4 milionów użytkowników w Polsce oraz w krajach UE. 

HR z pasją jest miejscem, w którym spotyka się praktyka, inspiracje, doświadczenia i spostrzeżenia o HRowym świecie polskich firm. Blog Joanny Kamińskiej o tym, co ważne w kreowaniu wizerunku pracodawcy, motywowaniu pracowników, budowaniu zaangażowania i tworzeniu polityki personalnej, która będzie bliska zarówno pracownikom, jak i osobom zarządzającym firmami.

MarkaPracodawcy.pl największy w Polsce serwis poświęcony tylko zagadnieniom employer branding. Wspieramy działania pracodawców zmierzających do poprawy wizerunku swojej Marki Pracodawcy . MarkaPracodawcy.pl to wiedza, newsy i case study przeznaczone dla kadry zarządzającej, dyrektorów, specjalistów HR, specjalistów PR, osób odpowiedzialnych za budowę pozytywnego wizerunku pracodawcy, a także dla pracowników marketingu rekrutacyjnego i osób chcących rozwijać swoje umiejętności i wiedzę obszarze employer brandingu.

WhiteMAD to nowy magazyn poświęcony modzie, architekturze i wzornictwu. Pisze o ludziach, którzy są związani z tymi dziedzinami, ciekawych budynkach i wyjątkowych miejscach. Magazyn ukazuje się w kwartalnym cyklu, cztery numery rocznie. Drukowany jest na najwyższej jakości papierze. Cechują go: nowoczesny layout i wysokiej jakości treści.

Portal ZDROWA GŁOWA to miejsce, które jest kreowane na potrzeby Czytelników. Próbujemy szukać odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania z zakresu psychologii, psychoterapii i rozwoju osobistego. Swoją wiedzą służą nam nasi doświadczeni partnerzy.

Portal kierowany do kadry menedżerskiej średniego i wyższego szczebla oraz ambitnych specjalistów, którym bliska jest idea ciągłego rozwoju. Świadomy rozwój zawodowy wymaga: wiedzy, motywacji i kontaktów. W kariera.pl znajdziesz wszystko w jednym miejscu.

Imperium Sukcesu –  projekt zrodzony w Rzeszowie, o charakterze ogólnopolskim, wspierający kobiety w ich działalności twórczej, artystycznej i edukacyjnej oraz społeczno – zawodowej. Misja: wspieranie kobiet w działalności twórczej, artystycznej, edukacyjnej i społeczno – zawodowej, informacje i publikacje o kursach i akcjach skierowanych do kobiet, motywacja, poparcie dla ruchów pro-kobiecych, promowanie lokalnych ” talentów, organizacja eventów, warsztatów, szkoleń.

Dołącz do naszej rewolucji!

Każdy zasługuje na to, aby lubić swoją pracę. Dołącz do nas i pokaż innym, że warto! Czas zacząć na poważnie traktować swoje szczęście 🙂

PracujeBoLubie
Login/Register access is temporary disabled