Marta, Credit Agricole

Zajmuję się tworzeniem, przeprowadzaniem oraz ewaluacją szkoleń dla Contact Center.

naklejka

Marta Pawelec

Trener Sprzedaży

Crédit Agricole, Wrocław

“Lubię swoją pracę za to, że pozwala mi rozwijać się każdego dnia i daje satysfakcję.

10 lat

Credit Agricole dał mi możliwość rozwijać się od razu po skończeniu szkoły średniej. Chciałam zdobyć wiedzę i rozwijać się w sektorze bankowym.

Złota Słuchawka za Najwyższą Jakość Obsługi. Tytan Współpracy za dzielenie się Dobrymi Praktykamz Siecią Sprzedaży w ramach kampanii Poczekalnia Plus.

Poniedziałki są motorem, który napędza na resztę tygodnia☺

„Jesteś tak dobry jak Twoje ostatnie szkolenie”

pracuję bo…sprawia mi to frajdę 🙂

Zajmuję się tworzeniem, przeprowadzaniem oraz ewaluacją szkoleń dla Contact Center. W ramach dzielenia się Najlepszymi Praktykami jeżdżę po Polsce realizując Warsztat z Telefonowania Poczekalnia Plus. Dzięki szkoleniom nasi Pracownicy zdobywają wiedzę, którą następnie przekładają na wynik sprzedażowy dla Banku.

Inspiracją są dla mnie ludzie z którymi pracują. To oni pokazują mi swój punkt widzenia i nadają odcieni szarości w czarno-białym życiu.

Poznaj moich współpracowników:

A może chcesz ze mną pracować? Jeśli poczułeś nasz klimat, sprawdź kogo szukamy.

Spodobała Ci się moja historia? Podziel się nią ze znajomymi (nawigacja po lewej)!

Login/Register access is temporary disabled