Marta, Credit Agricole
Zajmuję się tworzeniem, przeprowadzaniem oraz ewaluacją szkoleń dla Contact Center.
Zajmuję się tworzeniem, przeprowadzaniem oraz ewaluacją szkoleń dla Contact Center.
Marta Pawelec
Trener Sprzedaży
Crédit Agricole, Wrocław
“Lubię swoją pracę za to, że pozwala mi rozwijać się każdego dnia i daje satysfakcję.”
Credit Agricole dał mi możliwość rozwijać się od razu po skończeniu szkoły średniej. Chciałam zdobyć wiedzę i rozwijać się w sektorze bankowym.
Złota Słuchawka za Najwyższą Jakość Obsługi. Tytan Współpracy za dzielenie się Dobrymi Praktykamz Siecią Sprzedaży w ramach kampanii Poczekalnia Plus.
Zajmuję się tworzeniem, przeprowadzaniem oraz ewaluacją szkoleń dla Contact Center. W ramach dzielenia się Najlepszymi Praktykami jeżdżę po Polsce realizując Warsztat z Telefonowania Poczekalnia Plus. Dzięki szkoleniom nasi Pracownicy zdobywają wiedzę, którą następnie przekładają na wynik sprzedażowy dla Banku.
Inspiracją są dla mnie ludzie z którymi pracują. To oni pokazują mi swój punkt widzenia i nadają odcieni szarości w czarno-białym życiu.