Projekt #pracujebolubie nie powstałby bez udziału naszych mądrych Partnerów. Jesteśmy Wam ogromnie wdzięczni za wsparcie! 

Partnerzy główni

W Employer Branding Institute nie jesteśmy tylko specjalistami od employer brandingu, ale również ekspertami w dziedzinie HR, psychologii, marketingu, badań marki, najnowszych technologii, projektowania. To unikalne doświadczenie pozwala nam tworzyć strategie skrojone na miarę i kampanie, które angażują odbiorców wokół Twojej marki.

Grupa TVN to wiodący nadawca telewizyjny w Polsce, należący do amerykańskiego koncernu mediowego Discovery. Obecnie posiada aż 14 kanałów telewizyjnych, w tym wysokiej jakości kanały tematyczne, lifestylowe oraz stacje informacyjne. Do szerokiego portfolio produktów firmy należy także player.pl – najbardziej angażujący serwis VOD w Polsce, który obecnie liczy ponad 5 mln użytkowników.

SZKOŁA BIZNESU POLITECHNIKI WARSZAWSKIEJ jest liderem edukacji menedżerskiej w Polsce z 25-letnią tradycją współpracy z renomowanymi uczelniami założycielskimi: HEC School of Management Paris, London Business School oraz NHH – Norwegian School of Economics z siedzibą w Bergen. Szkoła Biznesu plasuje się w czołówkach polskich rankingów MBA, a jej wykładowcy to zarówno profesorowie ze szkół o światowej renomie z doświadczeniem biznesowym, jak i praktycy z międzynarodowych firm

Partnerzy medialni

HRstandard.pl to największy w Polsce portal skierowany do szerokiego grona osób związanych z branżą HR oraz rzetelne źródło informacji o rynku pracy, najnowszych trendach HR i najważniejszych wydarzeniach w branży. To także miejsce dla osób zainteresowanych rozwojem zawodowym i wymianą doświadczeń a także doskonałe uzupełnienie wiedzy dla wszystkich, którzy myślą o strategicznym znaczeniu działów HR w nowoczesnym biznesie i pragną być zawsze na bieżąco. HRstandard to więcej niż portal – to także wydarzenia, które co roku gromadzą setki uczestników takie jak HRcamp i Warszawskie Dni Rekrutacji.

Mediarun.pl informuje o najważniejszych dla marketerów awansach, zmianach, przejęciach, kampaniach, trendach i wydarzeniach. Od 2001 roku inspiruje i informuje ułatwiając orientację w tym, co ważne w marketingu w Polsce oraz na Świecie.

PRoto.pl to portal branżowy na temat szeroko pojętej komunikacji. Pisze o tym, co ważne w PR-ze, CSR-ze, mediach społecznościowych, marketingu, employer brandingu, marketingu politycznym. Prezentuje ciekawe kampanie społeczne, wywiady, artykuły, analizy oraz najważniejsze informacje z kraju i ze świata.

NowyMarketing to serwis dostarczający konkretów i inspiracji z dziedziny marketingu. Analizuje trendy i omawia je w kontekście ciekawych kampanii. Przedstawia opinie uznanych specjalistów marketingu i liderów branży.

Mordor to już nie tylko popularna nazwa części Warszawy. To również ważna część życia prawdziwych ludzi, którzy do tej pory nie mieli własnej gazety. To właśnie dla nich, pracowników korporacji położonych na warszawskim Mokotowie powstał „Głos Mordoru”. To pierwsze medium, które jest  prawdziwym, choć nie zawsze poważnym odbiciem „Mordoru”. Głos Mordoru nie jest częścią  żadnego koncernu mediowego, a wydają go dwie byłe pracownice korporacji – co nadaje gazecie wiarygodności i sprawia, że sympatyzują z nią pracownicy korporacji w całej Polsce.

JOBS.pl to serwis z 18-letnim doświadczeniem. Jego rozwiązania wspierają projekty rekrutacyjne w Polsce i zagranicą. Duża liczba partnerskich serwisów sprawia, że dociera z ogłoszeniami swoich klientów do ponad 4 milionów użytkowników w Polsce oraz w krajach UE. 

HRownia to portal, na którym dzielimy się swoją wiedzą i doświadczeniem, zapraszamy do współpracy ekspertów oraz specjalistów z branży. Wspólnie proponujemy treści, które można wykorzystywać w codziennej pracy czy planowaniu swojej ścieżki kariery. Jesteśmy otwarci na dialog, dlatego wszystkich chętnych do wyrażenia opinii zapraszamy do współpracy redakcyjnej.

MarkaPracodawcy.pl największy w Polsce serwis poświęcony tylko zagadnieniom employer branding. Wspieramy działania pracodawców zmierzających do poprawy wizerunku swojej Marki Pracodawcy . MarkaPracodawcy.pl to wiedza, newsy i case study przeznaczone dla kadry zarządzającej, dyrektorów, specjalistów HR, specjalistów PR, osób odpowiedzialnych za budowę pozytywnego wizerunku pracodawcy, a także dla pracowników marketingu rekrutacyjnego i osób chcących rozwijać swoje umiejętności i wiedzę obszarze employer brandingu.

Portal ZDROWA GŁOWA to miejsce, które jest kreowane na potrzeby Czytelników. Próbujemy szukać odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania z zakresu psychologii, psychoterapii i rozwoju osobistego. Swoją wiedzą służą nam nasi doświadczeni partnerzy.

Imperium Sukcesu –  projekt zrodzony w Rzeszowie, o charakterze ogólnopolskim, wspierający kobiety w ich działalności twórczej, artystycznej i edukacyjnej oraz społeczno – zawodowej. Misja: wspieranie kobiet w działalności twórczej, artystycznej, edukacyjnej i społeczno – zawodowej, informacje i publikacje o kursach i akcjach skierowanych do kobiet, motywacja, poparcie dla ruchów pro-kobiecych, promowanie lokalnych ” talentów, organizacja eventów, warsztatów, szkoleń.
Radio Kampus –  1 czerwca 2005 roku jako pierwsza akademicka stacja radiowa w warszawskim eterze, rozpoczęło nadawanie Akademickie Radio Kampus.
Radio działa na podstawie koncesji udzielonej Uniwersytetowi Warszawskiemu – największej uczelni w kraju.  Partnerem radia jest również Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Radio współpracuje też z innymi warszawskimi uczelniami, a także samorządami oraz niezależnymi organizacjami studenckimi. Swój program Radio Kampus kieruje do studentów, pracowników naukowych, licealistów i wszystkich tych, których interesuje tematyka akademicka.

Dołącz do naszej rewolucji!

Każdy zasługuje na to, aby lubić swoją pracę. Dołącz do nas i pokaż innym, że warto! Czas zacząć na poważnie traktować swoje szczęście 🙂

Login/Register access is temporary disabled